Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bikeshinefactory.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje CSF, Matej Smerke, s.p., Iršičeva 6, 3000 Celje (v nadaljevanju CSF). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Bikeshinefactory.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Spletna trgovina Bikeshinefactory.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje CSF, Matej Smerke, s.p.. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini Bikeshinefactory.si. 
CSF in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne trgovine Bikeshinefactory.si s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve spletne trgovine Bikeshinefactory.si ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku, ki ga dobi prek elektronske pošte. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. 
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Bikeshinefactory.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Cene v spletni trgovini

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.  Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Bikeshinefactory.si in se lahko razlikujejo od veleprodajnih cen podjetja CSF.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Cene izdelkov in ažurnost podatkov

Redna cena velja za vse uporabnike trgovine. 
Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. 
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu/ predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Originalen račun prejme kupec skupaj s pošiljko. 
Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije, ki se med sabo lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi.
Postopek nakupa
1. Sprejetje naročila
Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Potrditev naročila
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Odpremljanje blaga
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

Naročanje

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd..). Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupcu so izčrpni podatki o statusu vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki moj račun. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@bikeshinefactory.si kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Ponudnik v obljubljenem roku blago diskretno zapakira in odpošlje.

Način plačila

Pri spletnem nakupovanju omogočamo naslednje načine plačila:

1. z gotovino ob osebnem prevzemu

2. po ponudbi (predračunu) z bančnim nakazilom na naš poslovni račun

3. ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)

4. preko Pay Pal-a

5. Plačilne kartice preko Stripe aplikacije


1. Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu v  PE Mala Pirešica 16, 3301 Petrovče.

2. Plačilo z bančnim nakazilom na naš poslovni račun

Naročeno blago lahko na katerikoli banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja CSF, Matej Smerke, s.p., Iršičeva 6, Celje. Podatki za plačilo preko bančnega nakazila se v spletni trgovini ne generirajo avtomatično. Po prejemu vašega naročila bomo sestavili ponudbo in vam jo poslali na vaš e-naslov. Vaša naročila bomo obravnavali v čim krajšem možnem času, od ponedeljka do petka, zato je pri plačilih po ponudbi potrebno počakati na e-pošto s podatki za plačilo. Naročeno blago bo odposlano po prejemu nakazila na naš poslovni račun.

3. Plačilo po povzetju z odkupnino

Naročeno blago vam naš partner DPD, GLS, DHL, FedEX, Pošta Slovenije dostavi na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Če se odločite za plačilo po povzetju, je možno plačilo z gotovino ali v kolikor ponudnik nudi tudi s karticami Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club (Diners Club tudi na obroke).

 Če v času dostave niste na naslovu, kamor je prispela pošiljka, bo dostavljavec pustil obvestilo o prispeli pošiljki.

4. Plačilo s Paypalom

PayPal je način plačevanja naročil prek spleta. Številka vaše kreditne kartice prodajalcu ni razkrita, pri  plačevanju s pomočjo PayPal-a lahko uporabljate kartice: Visa, Mastercard in AmericanExpress. Pri plačilu s pomočjo PayPal-a imate možnost izbire dveh načinov plačila, in sicer:

1. lahko si ustvarite svoj PayPal račun (izberete opcijo »Have a PayPal account?« in se prijavite s svojim uporabniškim imenom in geslom ali

2. če nimate svojega PayPal računa, lahko brez predhodne registracije (kot »gost«) plačate naročeno blago z eno od kreditnih oziroma debetnih kartic: Visa, Visa Electron, Mastercard in AmericanExpress (izberete opcijo: »Don't have a PayPal Account?«).

PayPal posreduje pri opravljanju plačil blaga in storitev prek spleta. Uporabnikom omogoča anonimno, varno in hitro poslovanje na globalni ravni. Deluje na osnovi bančnega računa, e-poštnega predala, osebnega gesla in zaščitne številke. Za pričetek uporabe sistema PayPal zadostuje, da si ustvarimo brezplačen uporabniški račun.

Vključitev v sistem in vzpostavitev delovanja je brezplačna in preprosta, saj za procesiranje plačil ne potrebujemo nobene dodatne strojne ali programske opreme. Predpogoj je odprt račun v eni izmed držav s PayPal-ovega spiska. Prek PayPal-a je za plačila mogoča uporaba vseh kreditnih/debetnih kartic (Visa, American Express, MasterCard, Maestro, Visa Electron ...), izplačilo iz PayPal-a v Slovenijo pa je možno le na kreditno/debetno kartico z logotipom.

Visa (npr. Visa Electron). Če pri plačilu prek PayPal-a ni bilo zaznanih nobenih težav, boste blago prejeli v roku 1-2 delovnih dni.

Spletna trgovina Bikeshinefactory.si  želi čim bolj ustreči željam vseh kupcev, zato vam kupljeno blago pošljemo preko naših pogodbenih dostavljalcev na vaš naslov na območju Republike Slovenije ali za mednarodne kupce v katerokoli državo. 
Dostava poteka ob delovnih dneh. Če je izdelek na zalogi, je dobavni rok največ dva delovna dneva od prejetja elektronskega obvestila na vaš e-poštni naslov, da je vaše naročilo odposlano.

Stroški in način dostave

2. Stroški dostave

Dostavljavec DPD, GLS, DHL, FedEX, Pošta Slovenije

Poštnino krije ponudnik, kadar znesek naročila znaša 50 € ali več in je račun plačan po ponudbi na naš poslovni račun.

Poštnino krije kupec, za znesek naročila, ki znaša manj kot 50 € in težo do 10 kg. Nad 10 kg in pri zneskih manjših od 50 eur se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenija.

Cenik za dostavo (z DDV):
Do 5 kg .... 5,00 EUR
Nad 5 kg po veljavnem ceniku DPD, GLS, DHL, FedEX, Pošta Slovenije

3. Dostava

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 11.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 4 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 4 delovnih dni, vas o tem obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte.

3.1 Dostavljavec Pošta Slovenije

Dostavo opravlja naš poslovni partner DPD, GLS, DHL, FedEX, Pošta Slovenije. Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato prosimo, da ob naročilu vnesete naslov dostave, na katerem se takrat nahajate, in svojo telefonsko številko. Dostavljavec vas namreč lahko pred dostavo tudi pokliče in vam sporoči, da je na poti k vam, kar postopek dostave olajša in skrajša. Dan pred načrtovano dostavo boste prejeli na sms na mobilno številko, ki ste jo vnesli v svoj profil v spletni trgovini, obvestilo, da je bila pošiljka oziroma vaše naročilo odposlano. V sporočilu je navedena tudi številka vašega paketa. Na tej povezavi lahko spremljate, kje se vaš paket nahaja in vnesete morebitne spremembe.

Potek dostave

Dostavljavec vam ob prvem neuspešnem poskusu dostave pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe . V primeru, da se želite z dostavno službo dogovoriti za prevzem pošiljke, vas prosimo, da jih pokličete na številko za informacijah o pošiljkah in se dogovorite za čas dostave paketa. Lahko pa se tudi dogovorite, da vam vaš paket dostavi v paketomat, kjer ga lahko prevzamete sami.

Če vas v času dostave ni na naslovu, na katerega ste naročili dostavo paketa, vam dostavljalec v poštnem nabiralniku pusti obvestilo o prispeli pošiljki. S tem obvestilom lahko v vaši poslovalnici Pošte Slovenije prevzamete paket še isti dan, najpozneje pa v 15 dneh. Če svojega paketa v 15 dneh ne prevzamete, se paket vrne k pošiljatelju.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj se s tem zagotovi, da se naročeno blago izroči pravemu prejemniku.

PS Paketomat

PS Paketomat pomeni mesto, kjer lahko fizične osebe prevzamejo paket (z ali brez odkupnine).

Z našo mrežo samopostrežnih avtomatov lahko brez vrst in gneče preprosto prevzemate in oddajate svoje pošiljke. Diskretno, hitro in priročno!
Seznam lokacij paketomatov si oglejte tukaj.

Sledite pošiljki

Na telefon boste prejemali informacije, kje se nahaja vaša pošiljka.

Prevzemite pošiljko

S pomočjo svoje unikatne kode, ki jo prejmete v SMS sporočilu, lahko prevzamete svojo pošiljko​ v PS Paketomatu.

Rok prevzema pošiljke

Pošiljke lahko na PS Paketomatu prevzamete v 72 urah, rok prične teči od trenutka, ko vam je bilo poslano SMS ali e-sporočilo. Po preteku tega roka, lahko pošiljko prevzamete na izročilni pošti v 5 dneh. O možnosti prevzema pošiljke na pošti boste obveščeni s SMS ali e-sporočilom. Po preteku petih dni se paket vrne pošiljatelju.

Komentarji in ocene uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. 
Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju CSF odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni prek spletne strani Bikeshinefactory.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. 
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Pravica  do odstopa od nakupa in vračilo blaga

V skladu z določili 43.člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@bikeshinefactory.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nerabljeno, nepoškodovano, s pripetimi originalnimi etiketami in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Če kupec vrne artikel ponudniku, mora artiklu priložiti izpolnjen obrazec za vračilo blaga ter kopijo računa.
Naslov za vračilo blaga ponudniku je CSF, Matej Smerke, s.p., Iršičeva 6, 3000 Celje.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ponudnik brez poprejšnjega dogovora ne sprejema.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@bikeshinefactory.si  ali po klasični pošti na naslov:
CSF, Matej Smerke, s.p.
Iršičeva 6
3000 Celje, Slovenija
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Vaša ekipa Bikeshinefactory.si